بین مطالب وب سایت جستجو کنید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Bibak
18:16
یک شنبه 15 مرداد 1391


بازی World of Warcraft یکی از RPG های انلاین هست که تحولی تو دربازیهای این سبک درست کرد.شرکت bllizard قبلا با تریلوژی Warcraft قدرت خودشو در ارائه داستانی قوی در کنار عوامل یه گیم نشون داده بود.و بعد با طبعیت از همون داستان بازی به صورت نقش افرینی ارائه داد! البته داستان وارکرافت اول به صورت کتاب بوده که سهم بیشترشو ریچارد ناک نوشته و توسط تالکین بازنویسی شد خیلی وقت هست عرضه شده که متاسفانه هنوز ترجمه ای روش صورت نگرفته! ولی ترجمه های اینترنتی وجود داره!! به تمام علاقمندان به داستانهای فانتزی و به خصوص
علاقمندان بازی وارکرافت پیشنهاد میکنم این فایل رو بگیرید چکیده ای از داستان وارکرافت!!


داستان بازی:

حدود ده سال از جنگی که میان نیرو های شیطانی و نیرو های خوب در گرفته بود می گذرد.جنگی که نیرو های شیطانی به راه انداته بودند و می خواستند شهر انسان ها یعنی Azeroth را نابود کنند.اما با اتحاد انسان ها و Elf ها و حتی گروهی از orc ها به نام Tauran جنگ به نفع نیرو های متحد و خوب تمام شد.اما این پایان جنگ نبود.طبل های جنگ باز هم به صدا در آمد و جنگ دیگری آغاز شد اما این بار تنها انسان ها در خطر نبودند بلکه همه در خطر بودند و باید در این جنگ شرکت می کردند تا بتوانند دنیای خود را نجات دهند و به مقاصد خود برسند.

حرفهای بالا مقدمه بود برای بازی.معمولا بازیهای نقش افرینی با انتخاب و ساختن یه کاراکتر سعی میکنید با وقت گذاشتن روی اون قویترش کنید! و معمولا با انتخاب یک نژاد و انتخاب کلاس موجود که توی اکثر این نوع بازیها یکسان هست بازی رو شروع میکنید!

اما ما در wow دو گروه داریم Alliance ها و Horde ها که همیشه در حال جنگند! که هر کدومشون نژادهای خاص خودشون رو دارند!


Alliance



Human



Night Elves



Dwarves



Gnomes



Draenei





Horde



Orcs



Tauren



Undead



Trolls



Blood Elves





تمامی نژاد ها هم دارای زن و مرد می باشند ، که شما بسته به سلیقه خودتون می تونید کاراکتر مورد نظر خودتون رو بسازید.

و کلاسهای بازی که هر کدومشون مخصوص نژاد خاصی هستند به شرح زیر هست:

Druid | Hunter | Mage | Paladin | Priest | Rogue | Shaman | Warlock | Warrior


حالا با این توضیحاتی که ما به شما دادیم مشتاق به بازی میباشد ما به شما میگوییم که چطور ای بازی را اجرا ؛ پچ و راه اندازی کنید و شما هم در عوض مدیران گیم نت XBOX را دعا کنید ...

این بازی روی سرورهای رسمی خوده بلیزارد قابل استفاده هست و با خرید این بازی و شارژ ماهیانه ان میشه از امکانات بازی استفاده کرد برای این کار شما میوانید به سایت wWw.XboX4GamE.cOm رفته و گیم کارت اورجینال بازی را خریداری نمایید و یا به شماره تلفن 09122567535 به نام حمید آقامحمدی تماس حاصل فرمایید تا ما به شما گیم کارت اورجینال بازی را به قیمت مناسب بدهیم و یا به گیم نت آنلاین XBOX واقع در ساوه خیابان تهران روبروی رستوران شبنم گیم نت آنلاین XBOX مراجعه نمایید . لازم به دکر است که ما نماینده انحصاری پخش گیم کارتهای اورجینال این بازی در شهرستان ساوه هستیم .

ولی برای کسایی که دسترسی به این امکانات ندارن و می خواهند در سرور های رایگان بازی کنند سرورهای شخصی تاسیس شده است که میشه بدون پرداخت پولی به صورت کاملا رایگان بازی رو انجام داد ولی بازی کردن در سرور اصلی بلیزارد لذتی دارد که در هیچ سرور دیگری ندارد .

از لینک زیر به بیشتر سرورهای شخصی که اکتیو هستند دسترسی پیدا کرد!

http://www.wowstatus.net/serverlist.php

خوده بازی رو هم میتونید از لینک زیر دریافت کنید:

http://www.mininova.org/tor/128948

معمولا هر سروری نیاز به یه پچ از بازی داره و الان حداقل پچ مورد نیاز بازی ورژن 1.8 بزای هست. و آخرین پچ هم در حال حاضر 2,3 میباشد! که پچ جدیدی به نام 3.0.3 Wrath of the Lich King هم آمده که باید آن را هم نصب نمود

تغییر سرور بازی :

حالا با وجود داشتن پچهای مورد نیاز و انتخاب یه سرور کافیه داخل فولدر بازی بشید و فایل realmlist.wtf رو باز کنید و ادرسی که سرور میزبان به شما داده رو جایگزین ادرس قبلی کنید و فایل رو سیو کنید .معمولا قبل از وصل شدن به سرور یه کپی از فایل wow.exe داشته باشید که اگه احیانا خواستید وارد سرور دیگه ای بشید با عوض کردن realmlist و کپی کردن فایل wow.exe بک اپ گرفته شده و پاک کردن دو فولدر WDB - WTF در فولدر اصلی بازی مشکلی براتون بوجود نیاد!


Addon

بازی جوری طراحی شده که بازگیر بتونه اینترفیس خودش رو کاستامایز کنه و اون طور که میخواد نمایش داده بشه.این کار با اضافه کردن فایلهایی به نام Addon امکان پذیره!البته انحطاف پذیری این عمل بیشتر روی سرور رسمی بلیزارد هست که اکثر addon ها باز هستند ..ولی هر سرور شخصی برای خودش یه مجموعه جمع شده از addon هایی که روی سرور نصب هست رو داره که با دانلود کردن اون و کپی کردنش در World of Warcraft\Interface دیگه هیچ مشکلی در ارتباط با بازی ندارید!!



----------------------------------------------------------------------------------------------


Patch


وقتی بازی رو اجرا می کنید در پایین سمت چپ ورژن بازی که شما دارید رو می نویسه ، از اینجا می تونید لیست پچ ها رو ببینید و بسته به نیاز نصب کنید.


نصب پچ ها

کار خاصی نمی خواد، بعد از Download پچه مربوطه یه فایل exe خواهید داشت که وقتی اون رو اجرا کنید ، خودش خود به خود شروع می کنه به Ungirded کردن بازیه شما.


----------------------------------------------------------------------------------------------



سرورهای پیشنهادی رایگان !

WOWscape
http://wowscape.net

WoWscape (BC Funserver

http://forums.wowscape.net/index.php?showtopic=32219

WoWlegion (BC Blizzlike

http://forums.wowscape.net/index.php?showtopic=13741

WoWcrack (BC Blizz High-Rate

http://forums.wowscape.net/index.php?showtopic=37770

لینک ثبت نام :

Registration Form


در حال حاظر بیشتر کاربران 'گیم نت آنلاین XBOX از سرور wowlegion.wowscape.net استفاده می کنند ، برای تنظیم بازی روی این سرور به این صورت پیش بروید :

1- برید به پوشه ای که بازی در اونجا نصب شده.

2- یک کپی از فایل realmlist.wtf به عنوان backup بگیرید.

3- فایل realmlist.wtf رو با notepad باز کنید.

3- هر چی توش نوشته شده پاک کنید.

4- این خط رو توی اون بنویسید :

set realmlist wowlegion.wowscape.net

5- فایل رو ذخیره کنید و بعد فایل wow.exe رو برای اجرای بازی اجرا کنید.

حالا شما میتوانید وارد دنیای بزرگ WORLD of WARCRAFT شوید ورود شما را به این دنیا تبریک میگوییم !!!

تعداد بازدید از این مطلب: 5185
برچسب‌ها: همه چیز درباره wow ,
بازدید : 5185
Bibak
15:21
یک شنبه 15 مرداد 1391

5 دقيقه تا اذان صبح!!!

تعداد بازدید از این مطلب: 790
بازدید : 790
Bibak
13:8
چهار شنبه 4 مرداد 1391

 

 

ادامه فرم :

 

در این قسمت ( Description )  می بایست شرح مشکل پیش اومده رو بنویسید ! دو نوع معمول مشکلات یکی لو رفتن رمز شما و پاک شدن کاراکتر و فروخته شدن گلدهاست و دیگری مرج شدن اکانت با اکانت بلیزارد ا به صورتی که دیگه امکان بازیابی اکانت وجود نداره

 در مورد اول (  پاک شدن کاراکتر ، فروخته شدن ایتمها و گلد.... در صورتی که  شما موفق به بازیابی رمزتون شدید ) ، می تونید نامه ای بدین صورت بنویسید

 

Dear Sir / Madam

 

My account has been hacked recently and the hacker has deleted my character. Furthermore he has sold all my gold and left me nothing  . I had about مقدار گلدتون قبل از هک شدن  gold . I would be grateful if you can recover my character and send me back my items and gold .  ( می تونید لیست ایتمهانونم بیارید  here is my gears list : (

-

-

 I am looking forward to hearing from you

( اسمتون  )

 

 

 در صورتی که اکانتنون با اکانت Blizzard یکی شده ( Merge ) و امکان بازیابیش نباشه :

Dear Sir / Madam

My account has been recently hacked and it has been merged into a blizzard account . Right now I can not log into game anymore and If you can help me out I would greatly appreciate it.

I thank you so much for your help and i am looking forward to hearing from you.

Sincerely Yours

( اسمتون )

تعداد بازدید از این مطلب: 2851
بازدید : 2851
Bibak
13:6
چهار شنبه 4 مرداد 1391

رفتن به Dungeon و یا Instance  با گروه های پنج نفره و یا بیشتر ( در Raid ) یکی از سه راه اصلی گذراندن زمان در بازی می باشد ( دو راه دیگر PVP و Solo Questing می باشد ) . از همان اوایل شروع بازی و از level های 12 یا 13 می توانید Dungeon رفتن را تجربه کنید. لینک زیر فهرستی از Dungeon ها و سطح آنها می باشد (Levels )

http://www.wowwiki.com/Instances_by_level

در صورتی که برای یافتن افراد دیگری که با شما به Dungeon بروند مشکل دارید می توانید از ابزار Looking For Group  خود بازی WOW استفاده نمایید و یا در General Channel به دنبال افراد متمایل بگردید بطور مثال LFG  Gnomeregan یعنی اینکه به دنبال گروهی برای رفتن به Gnomergan  می گردید و یا LF2 DPS For Gnomergan یعنی اینکه برای رفتن به این Dungeon  دنبال دو Class ای هستید که DPS SPec هستند.

 مهمترین عامل در Dungeon کارکردن به صورت گروهی  و کنترل aggro می باشد. اصطلاح aggro از کلمه aggravation به مفهموم خشمگین کردن می باشد . اصطلاح aggro در ارتباط مستقیم با threat می باشد . وقتی شما در حال Damage دادن به یک Mob می باشید بسته به میزان Damage ای که می دهید و همچنین Talent های خود بر روی آن Mob میزان معینی Threat ایجاد می کنید . مهمترین عامل در Dungeon این می باشد که افراد گروه هنگام درگیری از Mob ها aggro نگیرند ، Aggro گرفتن ممکن است به علت بالا رفتن Threat شما از Tank ، یا نزدیک شدن بیش از حد به Mob ها و یا استفاده نادرست از توانایی ها باشد ، بطور مثال Fear کردن نا صحیح Mob ها در Dungeon ممکن است باعث aggro گرفتن از سایر Mob ها و پاشیدن گروه شود (wipe )


وقتی به صورت گروهی به یک Dungeon می روید باید نقش خود را بطور کامل درک کنید ،
سه نقش اصلی در یک گروه وجود دارد :


Tank : وظیفه اصلی Tank حائل شده بین Mob ها و سایر اعضای گروه می باشد ، در واقع کار اصلی Tank ایجاد aggro بر روی هدف اصلی می باشد بطوری که Mob ها فقط بر روی Tank تمرکز کرده تا بقیه اعضای گروه بتوانند به نقش خود بپردازند ( damage دادن و Heal کردن ) از موارد مهمی که یک Tank باید رعایت کند این است که از break کردن CC خودداری کند ، CC به معنی Crown Control می باشد و در Dungeon ها برای کم کردن تعداد MOB هایی که همزمان می بایست با آنها درگیر شد بکار می رود . بطور مثال اگر 3 Mob در برابر گروه شما می باشند و قرار است که یکی از آنها Sheep شود ( یکی از جادوهای Mage ها ) و دیگری Banish ( از جادوهای Warlock ها ) و سپس سومین Mob هدف اول باشد ، حمله کردن به Sheep و بیرون آوردن وی از Sheep تا زمانی که Mob هدف زنده است کار اشتباهی است .


Healer
: Healer ها وظیفه زنده نگه داشتن افراد گروه را دارند ، برخی از Healer ها می خواهند در مواقع غیر ضروری به Damage دادن هم بپردازند که این کار باعث هدر رفتن Mana آنها و یا غافل شدن آنها از سایر اعضای گروه می شود که نهایتا منجر به Wipe شدن می شود. Healer ها باید مراقب باشند که هنگام Heal کردن Aggro نگیرند .داشتن یک یا دو Mana Potion برای مواقع ضروری از دیگر آیتمهای ضروری برای یک Helaer می باشد.
 

DPS : وظیفه اصلی افراد در این گروه دادن Damage به Mob ها بدون گرفتن Aggro و Crowd Control می باشد. اینکه شما خوب Damage دهید ولی بخاطر aggro گرفتن بمیرید مساوی آن است که Dps شما برابر صفر می باشد ، معمولا اینطور افراد بعد از 2 3 بار اشتباه از گروه Kick می شوند . پس علاوه بر Damage دادن به Target اصلی ، همواره مراقب Threat خود در قیاس با Tank باشید .
 

نقش ها فرعی :
Leader :
کسی است که با Mark گذاشتن روی Mob ها وظایف را تقسیم می کند ، بطور مثال بر روی یک Mob علامت ستاره می گذارد و از شما می خواهد Mob مذکور را Sheep کنید ، تازمانی که نوبت کشتن آن Mob برسد .
Puller : اصطلاحا کسی است که جنگ را شروع می کند و Mob ها را به طرف گروه می کشاند ، این کار می تواند با Damage دادن و یا CC کردن صورت پذیرد . یکی از بهترین Class ها برای Pull کردن Hunter ها می باشند که می توانند Mob ها را به سمت Tank گروه Pull نمایند .
Crowd Control  ) CC ) :به معنی خارج کردن موقتی یک Mob در زمان درگیری می باشد . Polymorph از رایجترین روشهای CC کردن می باشد ( گوسفند کردن Mob یا Pig ... ) ، البته هر Class یک روش CC کردن دارد که با توجه به نوع Mob ای که با آن درگیر هستید یکی از آنها مناسب می باشد . Trap توسط Hunter ها ، Fear و Banish توسط Warlock ها ، Sap توسط Rogue ها , Shackle توسط Priest ها و .... از روشهای CC کردن می باشد ، باید توجه کنید که هر CC ویژگیهای خاص خود را دارد بطور مثال Mage ها نمی توانند Undead ها را Sheep کنند ( در Dungeon ) و یا … . همواره مراقب باشید که به Mob CC شده تا زمانی که نوبت آن نرسد حمله نکنید ، بزرگترین اشتباه در این موارد هنگامی است که یک DPS شروع به AOE کردن ( Damage دادن به یک منطقه و نه به یک Mob خاص (می کند و Mob CC شده در آن منطقه از CC در می آید .
Off-tank : در بعضی Pull ها لازم می شود که کسی به غیر از Main tank نقش Tank دوم را بازی کند و برای مدتی یک Mob را مشغول خود کند تا زمانی که نوبت کشتن آن برسد.

ترتیب یک درگیری :

در Dungeon ها هر Pull معمولا از ترتیبی به مانند زیر تشکیل می شود :
1. آماده شده
2. Pull کردن
3. ایجاد Aggro توسط Tank
4. Damage دادن و Heal کردن
5. موارد پس از خاتمه نبرد

1. آماده شدن: در این مرحله ترتیب کشتن Mob ها و نقش هر فرد عنوان می گردد ، معمولا برای این کار از Mark کردن استفاده می کنند در هر گروه مارک ها ممکن است معنی خاصی داشته باشند که Leader گروه آن را عنوان می نماید . بطور معمول Mob ای که روی آن علامت اسکلت می باشد ، Mob ایست که می بایست اول به آن Damage داد و آن را کشت ، با استفاده از سایر Mark ها وظایف CC کردن ها مشخص می شود ، مثلا ستاره برای Shackle کردن ، ماه برای Sap کردن و ....
2. Pull کردن : به معنی کشاندن تعدادی محدود از Mob های Dungeon برای کشتن آنها می باشد، در صورتی که Pull صحیح صورت نگیرد احتمال Wipe بسیار زیاد می باشد ، بطور مثال فرض کنید قصد کشتن 4 Mob را دارید و هنگام Pull یک گروه دیگر را هم به طرف گروه می کشانید که معمولا گروه را دچار مشکل می کند . به این منظور بهتر است که Puller هنگام Pull کردن از گروه فاصله بگیرید تا در صورتی که اشتباها گروه دیگری را نیز Pull کرد فقط خودش بمیرد و گروه Wipe نشود . نکته مهمتر اینکه در صورتی که شما جزء گروه Healer و یا DPs هستید منتظر شوید تا ببینید که Pull صحیح صورت گرفته و سپس در درگیری وارد شوید در غیر این صورت حتی اگر Puller بمیرد به دلیل اینکه شما هم Aggro گرفته اید Mob ها به سمت شما و گروه می آیند.
3. Aggro Building : در واقع پس از Pull اعضای گروه باید زمانی کوچکی را به Tank اختصاص دهند تا وی بتواند بر روی Mob های مورد نظر Threat ایجاد نماید ، در صورتی که به محض شروع نبرد ، شروع به Damage دادن کنید ، ممکن است Tank هنوز فرصت threat ایجاد کردن را نکرده باشد و شما Aggro بگیرید و بمیرید ، معمولا Tank ها در این موارد بسیار عصبانی می شوند و البته حق دارند !!!
4. Damage دادن و Heal کردن : در این مرحله افراد شروع به Damage دادن می کنند ، مهمترین نکات در این مرحله به شرح زیر می باشد :


  •  تمرکز کردن بر روی هدف اصلی و اجتناب از دادن Damage به سایر Mobها خارج از برنامه تعیین شده


  • مراقبت از Mob های دیگر دور و اطراف خود بطوری که باعث aggro گرفتن و اصطلاحا منجر به add کردن تعداد بیشتری Mob نشوید .


  •  Avoid Breaking Crowd Control : خارج کردن Mob های CC شده خارج از زمان مقرر آن ، معمولا Tank زمانی که Mob قبلی را بکشد خودش شروع به Damage دادن به Mob دوم می کند و ان را CC در می آورد ، اشتباه دیگر در این مورد می تواند این باشد، که Tank هدف CC شده  دوم را از CC در بیاورد تا آن را بکشید و شما هنوز اصرار به CC کردن آن داشته باشید .


  •  Loot کردن هنگام نبرد : از این کار جدا اجتناب ورزید .


  •  توجه به استراتژی مخصوص آن Fight : هنگامی که با Boss ها در Dongeon شروع به نبرد می کنید ، باید بدانید که روش مبارزه به Boss مذکور چگونه است!!! هر Boss توانایی ها و قابلیت های خاص خود را دارد و در مقاطع زمانی ممکن است کارهای خاصی انجام دهد ( اصطلاحا Phase ) ، بخاطر داشته باشید در صورتی که نمی دانید Boss مذکور چه کارهایی انجام می دهد بهتر از بقیه اعضای گروه بپرسید تا اینکه هنگام شروع مبارزه دچار اشتباهی شوید که گروه را Wipe کند ، بهترین راه جستجو کردن نام Boss در www.wowwiki.com و مرور استراتژی ها و نحوه مبارزه با آن Boss می باشد .


5. پس از مبارزه : بعد از اینکه نبرد خاتمه یافت ، موارد زیر را رعایت کنید :


- منتظر شوید تا Caster ها Mana خود را پر کنند
- از دور شدن از گروه و گرفتن Aggro از Mob ها  اجتناب ورزید
- منتظر شدن برای افرادی در گروه که می خواهند Quest خاصی را کامل کنند
- منتظر شدن برای زنده شدن افرادی که در نبرد کشته شده اند و نیاز به Buff گرفتن و پرشدن جان و Mana دارند

بطور خلاصه ارتباط با سایر اعضای گروه هنگام رفتن به Dungeon بسیار مهم می باشد ، این می تواند از طریق سیستم صحبت کردن از طریق Ventrilo و یا خود امکانات WOW و یا تایپ کردن باشد . اعلام آمادگی برای Pull کردن یک گروه جدید راه خوبی برای شروع مبارزه می باشد .

از مهمترین مباحث مطرح در Dungeon بحث Loot می باشد . Loot به معنی تاراج و اصطلاحا غنیمت بردن می باشد و منظور آیتمهایی است که از Mob ها Drop می شود . وقتی شما به تنهایی Mob ها را می کشید تمام Item ها Drop شده را Loot می کنید و لی در یگ گروه باید تابع قوانین آن باشید ، روشهای مختلفی برای Loot موجود می باشد ، که بهتر است هنگام شروع رفتن به یک Dungeon از سایر اعضای گروه سووال کنید ( اصطلاحا راجع به Loot Rules از آنها بپرسید ) . بطور شایع معمولا آیتمهای BOE ( Bind on equipment ) را Greed می کنند و آیتمهای BOP (Bind on Pick up ) را Pass می کنند ( علامت ضربدر ) و سپس یا Roll می اندازند (/roll ) و یا درباره آن صحبت می کنند .
BOE - Bind on equipment  : در صورتی که این ایتمها را Loot کنید تا زمانی که آنها را استفاده ننمایید ( یعتی نپوشید ) می توانید آنها را Trade کنید ، پس اگر اشتباها آنها را Lott کردید هنوز جای جبران هست
BOP -Bind on Pick up - : در صورتی که این ایتمها را Loot کنید ، این آیتم به شما Bind می شود و دیگر نمی توانید آن را Trade کنید و در واقع دیگر جای جبران نیست ، پس در مورد Loot کردن این آیتم ها بیشتر توجه کنید.
در صورت استفاده از این مورد ، یک تاس توسط شما انداخته می شود که در صورتی که تاس شما از سایرین بیشتر باشد شما برنده آیتم می شوید ، نکته بسیار مهم این است که اگر سایر اعضا Greed بزنند و شما Need ، در صورتی که تاس شما از آنها کمتر باشد باز هم شما برنده می شوید ، پس از قبل از تاس انداختن در مورد قانون loot مطمئن شوید .
در صورت استفاده از این مورد ، یک تاس توسط شما انداخته می شود که در صورتی که تاس شما از سایرین بیشتر باشد شما برنده آیتم می شوید ،
در صورتی که آیتم را نخواهید و یا قرار است که همه Pass کنند و سپس در مورد آن صحبت کنند و یا Roll بیاندازند از این مورد استفاده کنید .

اطلاعات بیشتر در این زمینه را می توانید در این لینک بیابید :


http://www.wowwiki.com/Loot_roll



در آخر به یاد داشته باشید که هیچ کس هنگام ورود به دنیای WOW همه چیز را بلد نیست و در صورتی که چیزی را نمی دانید خیلی راحت از سایر اعضای گروه سووال کنید، این بسیار بهتر از این است که به علت ندانستن یک مورد باعث کشته شدن سایر اعضا و یا برداشتن Item ها بدون اجازه از سایرین ( اصطلاحا ninja کردن ) کنید . رفتن به Dungeon یکی از بهترین راه ها برای یادگرفتن توانایی ها شما و کار گروهی در WOW می باشد ، همچنین در صورتی که با افراد گروه تعامل خوبی داشته باشید می توانید بعدا هم با آن هم گروه شوید و باز هم به Dungeon روید .

تعداد بازدید از این مطلب: 3498
بازدید : 3498
Bibak
12:52
چهار شنبه 4 مرداد 1391

 

اکثر کسانی که اقدام به کسب اطلاعات Account شما می کنند از برنامه هایی به نام Keylogger استفاده می کنند . key logger ها، Buffer کی برد را درون یک فایل  ذخیره می کنند . در واقع هر کلیدی که تایپ می گردد، بر روی یک فایل ذخیره می گردد. لازمه استفاده از Keylogger ، نصب این برنامه بر روی دستگاهی می باشد که شما بر روی آن بازی WOW را اجرا می نمایید .

حال  فرض کنید که  ID شما "test123" می باشد و رمز شما "123abcqe" باشد. معمولا اینگونه افراد ابتدا اقدام به شناسایی ID شما می کنند ، بطور مثال هنگام ورود اطلاعات، سعی می کنند، ID شما را مشاهده نمایند . بعد از اینکه شما اقدام به بازی کردید، فرد مذکور در فایل ذخیره شده ID شما را جستجو می نماید ( در این مثال "test123")، کلمه پس از test123 ، رمز شما می باشد که هکر به راحتی پس از چند بار آزمایش و خطا ، رمز شما را به دست می آورد.

مثال بالا نحوه عملکرد یک Keylogger   بسیار ابتدایی بود ، Key logger های پیشرفته تر، فایل ذخیره شده را Encrypt می نمایند و یا بر روی آن رمزی می گذارند که فقط فردی که برنامه را تنظیم کرده می تواند آن را باز نماید .Key logger پیشرفته دیگر این قابلیت را دارند که در لیست Process ها نمایش داده نشوند و یا توسط Antivirus های معمول شناسایی نگردند. اکثر مواردی که منجر به هک شدن  اکانت بازی World Of Warcraft می شود از طریق Trojan هایی هستند که صرفا به این منظور طراحی شده اند. لیست بلند بالای این تروجان ها که توسط Blizzard منتشر شده، لزوم رعایت موارد امنیتی را بیشتر می نماید.

 

راه حل چیست ؟

یک راه ساده : 1- بجای تایپ کردن رمز خود آن را با استفاده از برنامه On Screen Keyboard خود Windows ( در Run تایپ کنید OSK ) پسورد خود را با ماوس در یک فایل Text وارد نمایید و سپس آن را در بازی Paste کنید.

2- حتما بر روی سیستم خود یک آنتی ویروس بروز شده داشته باشید .پیشنهاد ما استفاده از Nod32 می باشد ، از آنجا که سریالهای این برنامه به راحتی در اینترنت پیدا می شو می توانید همواره آن را بروز نگه دارید. ( برای یافتن سریالهای این برنامه در Google عبارت سریال nod32 و یا nod32 serial را تایپ کنید ! )

پیشگیری های ابتدایی:

- در صورت امکان به جز رایانه خود ، اطلاعات Account خود را بر روی رایانه دیگری وارد ننمایید .

- در صورتی که این امکان برای شما میسر نمی باشد و معمولا در گیم نت ها Wow بازی می نمایید، از صاحبان گیم نتها درخواست نمایید که از برنامه های ساده مانند Mouse Only Keyboard  را بروی دستگاه ها نصب نمایند . با استفاده از این برنامه ها می توانید ID و رمز خود را بجای تایپ نمودن، انتخاب نمایید  .

بدین ترتیب شما قادر خواهید بود بجای تایپ کردن شناسه و رمز خود آن را با ماوس انتخاب کرده ، سپس در بازی  Paste نمایید. ( Paste  با استفاده از Ctrl+V )

- راه بهتر استفاده از برنامه On Screen Keyboard خود ویندوز می باشد ، که براحتی می توان با یک Batch File آن را در لیست برنامه های Gameport و یا Smartlauch قرار داد.خوبی این برنامه این می باشد که کاراکترها را مستقیم به صفحه مورد نظر انتقال می دهد. ( در Run تایپ کنید : OSK )

- از رمزهایی  استفاده کنید   که شبیه ID شما نباشند.

- در صورتی که رمز خود را در جایی تایپ نمودید ،در اولین فرصت ممکن که امکان دسترسی به اینترنت  و یک رایانه امن را داشتید ، اقدام به عوض نمودن رمز نمایید.

- رمزهایی که در برنامه ها و موارد دیگر مانند   رمز Game Port  رمز SmartLaunh  و ... استفاده می کنید را برای رمز WOW خود استفاده ننمایید .

- حتی الامکان  هنگام ورود شناسه و رمز خود، مراقب افراد مجاور خود باشید !!!

- هرگز رمز خود را تایپ نکنید !

-  و از همه مهمتر هنگام باز کردن Account در سایت WOW اطلاعات حیاتی را درست وارد نمایید و آنها را به خاطر بسپارید . این اطلاعات شامل Security Question و جواب آن، پست الکترونیک ، اطلاعات تماس  و سی دی کی شما می باشد. توجه داشته باشید که رمز Email ای که Account بازی خود را برای آن تعریف کرده اید بسیار مهم می باشد و شما می بایست تمام موارد بالا را برای ورود رمز  Email خود نیز رعایت کنید.

در صورت نیاز به راهنمایی در این زمینه می توانید با ما تماس حاصل نمایید .

لینک های مرتبط :  مشاهده راهنمای ارسالی یکی از دوستان برای مقابله با Keylogger های سطح بالا

تعداد بازدید از این مطلب: 1845
بازدید : 1845
Bibak
12:49
چهار شنبه 4 مرداد 1391

Glyph ، آیتم هایی هستند که باعث ارتقا یک Spell و یا یک ability می شوند . Glyph ها با استفاده از Inscription Profession ساخته می شوند و به دوسته Major و Minor طبقه بندی می شوند .

نمونه هایی از Glyph های Major و Minor  :

Major Glyphs Sample :

Glyph of Frenzied Regeneration] (Druid) - While Frenzied Regeneration is active, healing effects on you are 20% more powerful.

 [Glyph of Steady Shot] (Hunter) - Increases the damage dealt by Steady Shot by 10% when your target is afflicted with Serpent Sting.

Minor Glyphs Sample :

 [Glyph of Blessing of Might] (Paladin) - Increases the duration of your Blessing of Might spell by 20 min when cast on yourself.

 [Glyph of Fading] (Priest) - Reduces the mana cost of your Fade spell by 30%.

بر اساس Level می توان به تعداد زیر از Glyph ها استفاده نمود :


Level 15: 1 Major, 1 Minor.
Level 30: 2 Major, 1 Minor.
Level 50: 2 Major, 2 Minor.
Level 70: 2 Major, 3 Minor.
Level 80: 3 Major, 3 Minor.


به مانند Gem ، هر وقت که از Glyph استفاده شود دیگر نمی توان آن را احیا کرد و جایگزینی آن با یک Glyphs دیگر باعث از بین رفتن Glyph قبلی می شود . همچنین انبار کردن Glyph ها امکان پذیر نمی باشد و این آیتم ها Unique می باشند . در لینک زیرمی توانید نحوه عملکرد Glyph و استفاده از آن را برای Class های مختلف مشاهده نمایید .

تعداد بازدید از این مطلب: 1444
بازدید : 1444
Bibak
10:59
چهار شنبه 4 مرداد 1391




A:
AB = Arcane Blast
AB = Arathi Basin
AE = Arcane Explosion
AFK = Away from keyboard
AGGRO = When a monster has targetted you.
AH = Auction House
AM = Arcane Missiles
AotH = Aspect of the Hawk
AotP = Aspect of the Pack
AP = Attack Power
AR = Adrenaline Rush
AV = Alterac Valley

B:
BG = Battleground
BO = Buyout price in AH
BoK = Blessing of Kings
BoL = Blessing of Light
BoP = Blessing of Protection / Bind on Pickup
BoS = Blessing of Salvation
BoSa = Blessing of Sanctuary
BoM = Blessing of Might
BoW = Blessing of Wisdom
BRB = Be right Back
BT = Black Temple
BW = Blast Wave
BW = Bestial Wrath / Brood War

C:
C = Copper
CH = Chain Heal
CloS = Cloak of Shadows
CoC = Cone of Cold
CoD = Curse of Doom
CoE = Curse of Elements / Curse of Exhaustion
CS = Counterspell / Cold Snap / Crusader Strike

D:
DB = Dragon's Breath
DC = Disconnect
DE = Disenchant
DI = Divine Intervention
DK = Dragon Kill Points
DM = Dire Maul
DMs = Deadmines,

E:

F:
FB = Frostbolt / Fireball / Fire Blast
FF = Faerie Fire / Focus Fire / Friendly Fire
FN = Frost Nova

G:
G = Gold
G2G = Got to go
GG = Good Going/Good Good
GJ = Good Job
GM = Guild Master or Game Master
GS = Goldshire

H:
Hax = Hacker
HK = Honorable Kill
HoJ = Hammer of Justice
HS = Healthstone / Hearthstone
HW = Healing Wave

I:
IB = Ice Block
IC = In Character
IF = Inner Focus / Ironforge
IG = In game
Imao = In my arrogent opinion
Imho = In my honest opinion
Imo = In my opinion
INC = Incoming
INT = Interlect
IRL = In real life
IS = Insect Swarm
IV = Icy Veins

J:
JoL = Judgement of Light
JoW = Judgement of Wisdom

K:
KZ = Karazhan

L:
L2 = learn to
L2R = Learn to read
LF = Looking for
LFG = Looking For Group
LFM = Looking For More
LHW = Lesser Healing Wave
LMAO = Laughing my ass off
LoH = Lay on Hands
LOL = Laugh out loud
LoS = Line of Sight is more correct.
LotP = Leader of the Pack

M:
MB = Mana Burn
MF = Moonfire
MH = Mount Hyjal
MotW = Mark of the Wild
MS = Mortal Strike

N:
NS = Nature's Swiftness

O:
OFC = Of Course
OMW = On my way
OOC = Out of Character
OOM = Out of mana

P:
PoM = Presence of Mind
Pot = Potion
PvP = Player Versus Player
PWF = Power Word: Fortitude

Q:

R:
RFD = Razorfen Downs
RFK = Razorfen Kraul
RP = Roleplay
RR = Redridge

S:
S = Silver
S1 = Season 1 PvP gear
S2 = Season 2 PvP gear
S3 = Season 3 PvP gear
SB = Shadow Bolt
ShS = Shadow Step
SL = Siphon Life / Soul Link
SM = Scarlet Monastery
SoC = Seed of Corruption
SSC = Serpentshrine Cavern

T:
TBH = To be honest
TK = Tempest Keep
ToL = Tree of Life

U:
UA = Unstable Affliction

V:
VE = Vampiric Embrace
VT = Vampiric Touch / Ventrilo

W:
WE = Water Elemental
Woot = We own other team
WsG = Warsong Gulch
WTB = Want/ing to Buy
WTS = Want/ing to Sell
WTT = Wanting to Trade

X:
XR = Cross Roads

Y:

Z:

The ones with a lot of tekst not on alphebet:

SS = Silencing Shot / Scatter Shot / Screenshot / Soul Stone / Sinister Strike (Watch out with this abbreviation. People have been seen reported for reference to the National Socialist German Workers Partyy department "Schutzsstafel" before)

CC = Crowd control (removing a mob or player from a fight temporarily, the best PvE CC is probably Mage polymorph or Hunter traps but it's all quite varied for different mob types)

Threat = The amount of "threat" you've caused to a target is used to determine who has aggro. (covered earlier). The system for determining this is rather complex, which leads to "Threat Meter" which is a plugin that clearing measures threat (usually KTM or Omen).

FE - Frost Escort, used in WSG to escort the FC (Flag Carrier). Mages can run behind the FC and use Frost Nova's to stop enemy pursuiters. Usage : "HAVE FLAG NEED FE 2 TUNNEL"

BN - Blizzard Nuke, used in AV on Alliance side just before the bridge. The narrow pass forces the hordies to travel in a tight group and this is the ideal spot for a couple of Frost Mages with powered up Blizzards to at least slow them down and ideally kill them all. Of course, other AoE attacks can be used but the Blizzard is the most effective. Usage : "HORD@BRIDGE BN"

SMM - Silvermoon Massacre. SM is an easy place to get into but there are not many hordies there (or hordies capable of dealing with an angry lvl 70). A way to pass the time is to commit SMM on the low level Blood Elf NPCs gathered on the central square. Usage : "LFM SMC 4 SMM LOL".

RTS - Rooftop Stalkers. A problem to watch out for when visiting Orgrimmar. On top of the AH and the surrounding buildings on its sides (not the bank opposite of AH) there are Troll Rooftop Stalkers. These stealthed hunters hit very hard.

GS - Gnome Sacrifice. A tasteless and offending ritual that is RP-ed out by hordies (one having a low lvl Gnome alt) before doing some PvP raid. Gets tricky in usage when the raid concerns Goldshire which is also abbreviated as GS.

 

تعداد بازدید از این مطلب: 1668
برچسب‌ها: درباري wow , فرهنگ , wow ,
بازدید : 1668
Bibak
13:14
سه شنبه 3 مرداد 1391

تعداد بازدید از این مطلب: 1680
بازدید : 1680
Bibak
12:55
سه شنبه 3 مرداد 1391

 BODAR KHOR !!!!!!!!

تعداد بازدید از این مطلب: 1851
برچسب‌ها: , BODAR , KHOR , BODAR KHOR ,
بازدید : 1851

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود